از میهمان ناخواسته ژاپنی تا سفیر رانده شده اماراتی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. لطفا نظراتتون را از ما دریغ نکنید. با تشکر
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 193
بازدید کل : 60190
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



روز خوش

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اجتماعی
اخبار روز ایران




 

بازداشت و تحویل 9 دزد دریایی سومالیایی توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس.
 

روز یکشنبه هفته گذشته، رویداد بی‌سابقه‌ای در تاریخ بودجه‌نویسی کشور رخ داد؛ برای نخستین بار در ایران، کلیات بودجه سال 91 در کمیسیون تلفیق مجلس رأی نیاورد تا بودجه پر بحث این سال ـ که بررسی آن در سال جدید، خود یک شاهکار تمام عیار مدیریتی از سوی دولت بود ـ باز هم حاشیه ساز شود و احتمال بازگشت دادن آن به دولت بالا برود؛ ولی روز دوشنبه، این علی لاریجانی بود که با برگزاری نشستی با کمیسیون تلفیق و با بیان دلیل جالب نزديكي مذاكرات ايران با 1+5 پا درمیانی کرد تا به این ترتیب در فاصله یک روز، لایحه‌ای که در کمیسیون تلفیق رأی نیاورده بود، تصویب شود.


جلسه بررسی کلیات بودجه در کمیسیون تلفیق، صبح روز دوشنبه با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

 

برگزاری مراسم بزرگداشت پروین‌دخت یزدانیان با حضور بسیاری از اهالی سینما در تماشاخانه ایرانشهر.
 
 

دوباره بازی پرسپولیس و داماش در لیگ برتر حاشیه‌ساز شد. این بار به رغم اینکه شیث رضایی و محمد نصرتی هم در زمین بودند، این رفیعی داور بازی بود که با سوت‌های عجیب خود، باعث شد تا بینندگان پرسپولیس، فحاشی به وی را آغاز کنند و سرانجام بازی به سرانجام نرسد و در دقیقه پایانی وقت‌های اضافی، داور، بازی را نیمه کاره رها کرد تا کار به کمیته انضباطی بکشد؛ کاری که خشم مدیر عامل پرسپولیس را برانگیخت.

کمیته انضباطی، پرسپولیس را سه بر صفر بازنده اعلام و دو امتیاز از این تیم کم کرد و سرانجام، ده میلیون تومان جریمه نقدی نیز برای این تیم تعیین نمود، ولی بینندگان این تیم که باعث ناآرامی و اختلال در بازی شده بودند، مشمول هیچ جریمه‌ای نشدند.

رویانیان با مصاحبه‌های فراوان در این یکی دو روز گذشته، رأی کمیته انضباطی را ناعادلانه خواند؛ چیزی که از نظر کاربران تابناک نیز غیرعادلانه بود و در نظرسنجی صورت گرفته، تا کنون 73 درصد خوانندگان، رأی کمیته انضباطی را ناعادلانه خواندند. رویانیان همچنان در حال پیگیری حقوق از بین رفته تیم خود است.
 

سه شنیه آخرین روز صید ماهی در محمود آباد بود.
 

در آخرین ساعات روز سه شنبه، کوفی عنان، دبیرکل سابق سازمان ملل متحد و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل و اتحادیه عرب برای انجام مذاکرات سوریه، وارد تهران شد. کوفی عنان روز چهارشنبه با وزیر امور خارجه کشورمان و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت‌وگو کرد و سپس راهی بندرعباس شد تا با محمود احمدی‌نژاد ـ که در سفر استانی هرمزگان بود ـ دیدار کند؛ مسائل سوریه و حل و فصل درگیری‌های سوریه، محور مذاکرات عنان در سفر به تهران بود. کوفی عنان پیش از سفر به ایران در ترکیه از کمپ سوری‌های پناهنده در سوریه دیدار کرد.
 

اجراي نمايش پالتو پشمي قرمز
 

پنجمين مرحله اردوى آماده‌سازى تيم ملى كبدى ساحلى ايران؛ اعزامى به مسابقات كبدى ساحلى در كشور چين.
 

محمود احمدی نژاد در دور چهارم سفرهای استانی خود، روز سه‌شنبه وارد بندر عباس شد تا هرمزگان برای چهارمین بار، میزبان نود و نهمین سفر استانی هیأت دولت باشد. این سفر می‌توانست مانند نود و هشت سفر دیگر هیأت دولت به سخنرانی‌ها، نشست‌ها، افتتاح‏‌ها و مسائل معمول داخلی پایان یابد، ولی سفر روز چهارشنبه رئیس‌جمهور به جزیره ابوموسی، جنگ دیپلماتیک تمام عیار را میان ایران و شیخ‌نشین جنوبی آن رقم زد.

صبح روز پنجشنبه، وزارت خارجه امارات، سفر احمدی نژاد  به جزیره ایرانی ابوموسی را «اشغالگری» و «تجاوزی وقیحانه» خواند و عصر همین روز نیز این وزارت‌خانه، سفیر خود را از تهران به امارات فراخواند.

همچنین فدراسیون فوتبال این کشور، بازی روز 29 فروردين کشورمان برابر تیم ملی این کشور را لغو کرد. هرچند هنوز زمان بسیاری از این کارهای دولت امارات نمی‌گذرد، هیچ مقام رسمی در ایران به این اقدامات گستاخانه واکنش نشان نداده است.
رئیس‌جمهور در جمع مردم جزیره ابوموسی  
 

برگزاری مراسم گراميداشت هفته سلامت در مدرسه راهنمايى رامشه منطقه 2 آموزش و پرورش.
 

تجمع خانواده هفت مهندس ربوده شده ایرانی در سوریه مقابل دفتر سازمان ملل در تهران
 
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, :: 13:9 ::  نويسنده : Hadi